Praktisk information

Relevante informationer til dig som gymnast eller forælder til en gymnast i Middelfart Gymnastik.

Vi følger gældende retningslinjer.
Desuden henviser vi til DGI’s Covid-19 anbefalinger til idrætsforeninger.

Vores sæson starter i uge 36 og varer frem til opvisning.
Hvis enkelte hold starter senere eller fortsætter efter opvisning, vil dette stå anført under holdets beskrivelse på tilmeldingssiden.

Gymnasten skal være tilmeldt før sæsonstart.
Hvis gymnasten ikke ønsker at fortsætte på holdet ved senest 3. træningstime, kan kontingentet refunderes, ved at kontakte bestyrelsesmedlem Mette Faurby på mail: metteskraedderi@msn.com

Husk, ved tilmelding af barn, er det barnets navn og fødselsdato, der skal angives ved tilmelding.

Ved yderligere spørgsmål vedrørende tilmelding, bedes du kontakte os på mgbk-gymnastik@outlook.dk

Det er muligt at blive opskrevet på venteliste såfremt et hold er fyldt.

Du vil få automatisk bedsked, hvis der bliver en ledig plads, og kan derefter tilmelde dig via linket i den tilsendte mail.

Den tilbudte plads er reserveret til dig i 24 timer før en anden tilbydes pladsen.

Du kan se kontingentet for holdet under holdets beskrivelse på tilmeldingssiden.

Betalingen sker via hjemmesiden. Der kan kun betales med Dankort og Visa Dankort.
Har du ikke Dankort, skal du kontakte bestyrelsesmedlem Mette Faurby på mail: metteskraedderi@msn.dk, der vil være behjælpelig med at tilmelde via bankoverførsel.

Traditionen tro afsluttes vores sæson med forårsopvisning.

Det forventes at alle gymnaster på opvisningshold deltager i opvisning. Du kan under holdets beskrivelse se hvis holdet IKKE deltager i opvisningen.

Ligeledes vil der være en egenbetaling på opvisningsdragter udover kontingentet.

Specifikke informationer om opvisningen kommer på hjemmesiden og direkte på holdene sidst på sæsonen.

Vi følger skolernes feriekalender.
I disse ferier er der ingen gymnastik medmindre andet oplyses af instruktøren på dit hold.

Vi gør vores bedste for at undgå aflysninger ved f.eks. sygdom eller udefra kommende forhindringer, men nogengange kan vi være nødsaget til at aflyse en træningstime.

I disse tilfælde vil du få information om dette på mail samt sms.

Det er derfor vigtigt, at den oplyste mail og telefonnummer ved tilmelding er korrekt.

Vi indkalder til generalforsamling hvert år i januar måned. Mødet foregår i klubhuset og alle, uanset medlemskab i foreningen eller ej er velkomne.
Kun tilmeldte, aktive medlemmer er stemmeberettigede.

Dagsorden:

  1. Valg af dirigent
  2. Fremlæggelse af regnskab ved kasseren
  3. Formandens beretning
  4. Fastsættelse af kontingent
  5. Valg af bestyrelsen
  6. Eventuelt

Vi indhenter børneattester på alle frivillige i foreningen, som arbejder med børn og unge under 15 år.